*TASHA-TASHA-TASHA*

Suri rumah pun nak gak jadi blogger..isi masa lapang..suka thanks..x suka pun thanks gak la..layan jerr...ahakss..

Thursday, February 3, 2011

Rindu sama kamooo....

Uwaaaa...
En.Suami blk kampung meninggalkan daku sendirian di sini...hukhuk..gedik sudaaa..ahakss..ala..bia la sesekali nak gedik² manja gitu..betul la kata org..'syg isteri tinggal² kan'..bila dah ditinggalkan baru la terasa nikmat rindu..hikhik..yelarr..jarang suami aku tinggalkan aku..mane die pegi aku follow jer..tapi kali ni die blk kampung atas urusan kekeluargaan.Kan kampung die kena banjir so dikesempatan cuti raya cina ni die blk la kampung tlg kemas mane yg patut..berbakti pd keluarga katanya..byk pahala tuh..amin..
Yg x beshhhh nyerr..cuti awal penggal ank² aku burn gitu je la gamaknya..sian ank² sedih jer sebab cuti memerap kat rmh..'wahai ank² ku..jgn risau nanti ayah blk mak pujuk bawak kita jln² eyh'..

Dah la sedih berjauhan dgn suami..di tambah pulak dgn kepergian member kamcing aku JULIANA AHMAD..adoii jue..ko buat aku x keruan kat KL ni..kalau ada ko sure kita leh lepaking sesama..nak buat mcm mane dah tuntutan keje die kena outstation kat kelantan sana..hope die pun rindu kat aku gak..ahahaa..ngengada lak aku nih..=p

Tetiba lak tadi dpt 'msg' dr adik pompuan aku yg dok kat kelantan sana..uwaaa..nanges lagik la aku..lama x jumpa die..kenapa nih..semua dtg serentak..org yg berjauhan sama aku semua contact aku dlm masa serentak...

Baru la aku sedar..masih ramai yg sayang kan aku..sumpah weh..tak terbalas kasih sayang korg tuh..especially kasih sayang parents aku kat aku..suami aku..ank²..erk..adakah hari ini HARI RINDU SEDUNIA???..tetiba lak mlm nih feeling terlebih...



Tasha 'say' : Makanya,jika anda nak diri anda disayangi..sayanglah org disekeliling anda..terutama sekali DIRI SENDIRI..dah sayang diri sendiri baru la sayang org lain okeh..HARGAI kasih sayang yg ada didepan mata..kalau dah xde..x guna nak menyesal dah weh...pikir²kan lah...

2 comments:

  1. haluu....ahak...i suda popular....:)
    rindu sama kamu jugak...sori la tak ader kat sisi skang nie dear....nak buat mcm maner...huuuu...aper2 hal...i luv u dear ...huhuhui know u luv me too....ahaks!! tergedik laks...kekekekeek

    ReplyDelete
  2. uwaaa..giler punya leleb la beb..turun kl carik aku ekkk...

    ReplyDelete