*TASHA-TASHA-TASHA*

Suri rumah pun nak gak jadi blogger..isi masa lapang..suka thanks..x suka pun thanks gak la..layan jerr...ahakss..

Friday, July 29, 2011

::Meroyan nak pakai LENS!!!::

Skg ni makin menjadi2 org melaram dgn lens..konon2nya aku pun nak gedik2 la try..yela..asek tgk org pakai teringin gak la nak mencuba..Ramai gak la kengkawan aku yg pakai lens kaler2 nih..tp dorg mmg rabun..aku ni lak x rabun tapi saje je menggataii nak try..ateee..org Malaysia jarang yg lahir2 dpt mata berkaler2..so tu yg membuatkan kita2 ni pakai lens berkaler lagi ber'pesen..=p


Cantik x kalau saya pakai cenggini???
Hah..ni la bakal lens pertama yg akn ku pakai..shantek x teman2???x tau la bila aku pakai nanti nampak cute ke idok mcm model nih..hikhik..xpe..xpe..tunggu sampai dulu..nanti dah sampai aku try upload kasi korg tgk ekk..ceh..bajet cun pulakk..ahaha...actually lens ni bli kat fb jekk..tukang jual nya cina..cun sesgt bdk tuh..hope nanti bila aku pakai nampak la cun mcm amoii tu..(jgn muntah okeh!)..=p

Tak sabar nak gedik2 dgn lens nih!!

Cer tgk pix atas nih..geram jekk..shomelll bebenorr..ish..ni yg buat bertambah x sabo nak pakai..konon2 nak bajet comeii mcm die ni la..ahakss..korg jgn la hentam aku ekk..aku pun nak gak sesekali melaram..igt korg je ke yg nak nampak shantek??even aku ni mak dara..aku nak gak try pesen2 ank dara nih..ni stok nak pakai raya u olsss..ahahaa..terperanjat la makcik2 suami aku kat segamat nanti bila tgk mata aku berkalerr..ekekee..lantak la dorg nak komen ape..janji aku hepii..

Assalamualaikum...

2 comments:

  1. nnt raya kita tgkp pic sesama ngan lens baru ekkk awakk!! ahhahahah

    ReplyDelete