*TASHA-TASHA-TASHA*

Suri rumah pun nak gak jadi blogger..isi masa lapang..suka thanks..x suka pun thanks gak la..layan jerr...ahakss..

Saturday, January 29, 2011

Sakit Awal Tahun

2011 lembaran baru,buka buku baru...
Tapi..aku ank beranak gasak demam weh awal² thn ni..huhuhuukkk...Takpe la..kami redha..Kata org sakit itu menghapuskan dosa² kecil..amin..Mmg tak dinafikan,bila sakit manusia secara automatiknya akn muhasabah diri..Mengingati Allah SWT..bkn la kata masa sihat tak ingat..cumanya masa sakit ni lebih mengingatiNya...ish..nak ckp lebih tak boleh,kang org kata aku ni soal pandai lak..yela..yela.."saya mengaku saya ni hambanya yg byk kekurangan"..tapi tak salahkan kalau kita saling ingat mengingati...jadi..ingat la..sakit ke sihat ke sentiasa la ingat kpd Allah SWT..buat apa yg disuruh dan disukai..tinggal apa yg dilarang..insyaAllah..selamat idop dunia akhirat..amin.....


Tasha 'say' : sorry la update lambat..ni dah nak ujung bln 1 baru free..hihii..kalender ni aku bg free..tgk la..erk..kalau rasa kecik sgt n tak nampak..makanya,..beli la sendirik yerkk..lalalaa...

No comments:

Post a Comment